Dryga dagar!

2010-07-06 20:16:46
kategori: Allmänt   [7] kommentera
Mathilda (och till viss del Melvin) har haft några riktigt jobbiga dagar nu.
Öron- va e de????
Mamma- skiter vi fullständingt i, existerar hon ens?? 
Melvin- nån att reta, ju mer han grinar desto roligare är det!

Länge sen vi hade sånna här extremt jobbiga dagar nu, och det är inte kul. Vi går som i en ond cirkel bara. Mathilda jäklas- jag blir arg- jäklas me Melvin- jag arg- Melvin grinar- han jäklas tillbaka- jag arg- ingen av dom lyssnar över huvudtaget osv osv, runt runt går det!!!!!
Och att dom ser att jag blir irriterad gör inte saken bättre heller.. Då är de ju ännu roligare å jäklas..
Hoppas på bra humör imorn!!!!!!!!!!!!!

De här me å "gå in i väggen" låter som ett lockande alternativ efter dom här dagarna ;)

Men läser man runt i bloggar verkar det vara ganska många barn som har sånna här dagar nu, skulle tippa på att det är bla värmen som e boven!!!

Kommentarer
Hanna o flickorna

nää de är inte magknip, hon blir ju lugn direkt man tar upp henne så de är väl att hon vill vara nära mig antar jag... Såhär har hon ju varit i fler månader så jag tror inte de är tänder eller så, hon har alltid hatat spjälsängen. (Vi har ju provat lite då o då..)

2010-07-06 @ 20:39:57 http://hannaagerberg.blogg.se/
Anonym

Mina barnbarn är precis likadana, sånt som går över....men jag vet, de är jobbigt!

2010-07-06 @ 21:13:39
Mammsing

Ähhh, det går över. Häll i vatten i poolen och låt dom böka runt där så blir dom lugna och fina =)

2010-07-06 @ 21:17:01
Maria

Hej! Gud så skönt att det inte bara är här hemma som man får nervsammanbrott dagligen:) Skulle kunna tro att Nelly är född utan öron!



Hoppas ni får en bättre dag i morgon!

2010-07-06 @ 21:23:48 http://storyofmylife11.blogspot.com
ellie

Vad jobbigt då :/ Men det blir säkert bättre snart hehe :D

2010-07-06 @ 21:28:00 http://elliesss.blogg.se/
Hanna o flickorna

ja jag vet, en sån hade varit perfekt. För tillfället så sover vi så tätt så vi klistrar fast i varandra i värmen, kan inte röra mig alls för då vaknar hon, INTE härligt. Jag har också haft en väldigt trotsig dotter på senaste som du säkert läst! Hoppas fasen ger sig snart :-P

2010-07-06 @ 21:30:56 http://hannaagerberg.blogg.se/
DENISE

söt blogg!

2010-07-06 @ 21:44:26 http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Här inne kan du läsa om det mesta som händer
i vårat liv. Våran lilla familj består av
Mamma Therese -84. Pappa Roger -79.
Tillsammans har vi 2 helt underbara små troll
♥Mathilda Juli -07 och lilla ♥Melvin Feb -09.
I veckorna är jag ensamstående eftersom
Roger jobbar i Sthlm. Vissa dagar är det
himla tufft, men vi klarar det rätt bra ändå
tycker jag!! Vi bor i ett hus som vi grejjar med
titt som tätt en liten bit utanför Ludvika (Dalarna).
Har lite kvar att göra innan vi är helt nöjda, om man någonsin blir det?!

Om det är något annat som ni undrar över är
det bara att fråga.







Våran Prinsessa!
Född: 070727
Om Mig: Jag är en väldigt glad tjej. Jag älskar att
busa och leka, är nästan inte rädd för nånting
alls. En väldigt tålig tjej är jag, säger
flesta! Att reta både Mamma och Pappa är
något som jag är väldigt bra på! Tur att jag är så
söt att jag för det mesta kommer undan med
allt hyss jag gör!







Våran Prins!
Född: 090217
Om Mig: Jag börjar bli riktigt stor nu! 8 tänder.
Går för fullt, härjar och busar. Retas me syrran
är nått jag är jätte bra på. Så nu har mamma
fullt upp å hålla koll på både mig å syrran eftersom ingen av oss stannar på stället hon sätter ner oss :-D Annars är jag precis som syrran -
Alltid nöjd och glad!!!







Kärleken!
Som är och har varit min stora kärlek sen
vintern -03. Pappa till våra två underbara
skruttungar. Genomsnäll och "klassens clown"
är vad du är. Tillsammans med dej har man aldrig tråkigt.
Utan dej skulle jag inte vara den är jag är idag.
Du är min klippa och Jag Älskar dej!!