Mycket bättre..

2008-09-28 19:27:50
kategori: Allmänt   [1] kommentera
..Känner vi oss idag, vi e fortfarande förkylda men inte alls på samma vis som igår.
Så idag har vi knappt varit hemma alls. Förmiddagen spenderade i Kopparberg på marknaden, första gången för min del, helt oki. Var lite rörigt tycker jag, svårt å veta vart man skulle gå å vart man hade gått.. Handlade de vanliga, Kola :-) Men så köpte vi en t-shirt åt Mathilda so vi tyckte stämde in sååå bra på henne, det stog: " Jag är inte döv, Jag bara skiter i dej " på den, så köpte vi ett par ursöta jättesmå lila foppatofflor.. :-D Sen efter det blev det en vända till Kupolen i Borlänge, Mathilda behöver nya kläder så vi drog dit en vända å.. Köpte 2 par jeans och 2 pyjamasar! Jag skulle kunna köpa byxor åt denna tös tills jag blir galen, Älskar alla fina jeans som finns. Ångrade att jag inte köpte ett par idag, ett par Bruna Manchester, skit snygga. Blir nog en vända nu i veckan igen, känner att hon bara måååste ha dom.. :-)

Så vill jag hitta nån fin Huvtröja åt henne till måndag den 6 okt. Då ska min Stora tjej ta sitt första kort på dagis!!!! Klassfoto å allt..!!! Guud va stor hon blir, mammas snutta..!!!

Nej nu ska jag kika lite efter mer kläder åt henne..!!!

Kommentarer
Therese

Åh,var ni också i Borlänge idag..! :-) Såg er inte.. Var ju också där!! haha.. Kram!

2008-09-28 @ 21:31:19 http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Här inne kan du läsa om det mesta som händer
i vårat liv. Våran lilla familj består av
Mamma Therese -84. Pappa Roger -79.
Tillsammans har vi 2 helt underbara små troll
♥Mathilda Juli -07 och lilla ♥Melvin Feb -09.
I veckorna är jag ensamstående eftersom
Roger jobbar i Sthlm. Vissa dagar är det
himla tufft, men vi klarar det rätt bra ändå
tycker jag!! Vi bor i ett hus som vi grejjar med
titt som tätt en liten bit utanför Ludvika (Dalarna).
Har lite kvar att göra innan vi är helt nöjda, om man någonsin blir det?!

Om det är något annat som ni undrar över är
det bara att fråga.







Våran Prinsessa!
Född: 070727
Om Mig: Jag är en väldigt glad tjej. Jag älskar att
busa och leka, är nästan inte rädd för nånting
alls. En väldigt tålig tjej är jag, säger
flesta! Att reta både Mamma och Pappa är
något som jag är väldigt bra på! Tur att jag är så
söt att jag för det mesta kommer undan med
allt hyss jag gör!







Våran Prins!
Född: 090217
Om Mig: Jag börjar bli riktigt stor nu! 8 tänder.
Går för fullt, härjar och busar. Retas me syrran
är nått jag är jätte bra på. Så nu har mamma
fullt upp å hålla koll på både mig å syrran eftersom ingen av oss stannar på stället hon sätter ner oss :-D Annars är jag precis som syrran -
Alltid nöjd och glad!!!







Kärleken!
Som är och har varit min stora kärlek sen
vintern -03. Pappa till våra två underbara
skruttungar. Genomsnäll och "klassens clown"
är vad du är. Tillsammans med dej har man aldrig tråkigt.
Utan dej skulle jag inte vara den är jag är idag.
Du är min klippa och Jag Älskar dej!!