BugRun 2008

2008-06-08 20:46:31
kategori: Allmänt   [10] kommentera
Jag säger bara Oj Oj Oooj... Vilken helg..!!!!!!!
Vi har haft så himla roligt.. Tror f*n vi har sett allt i helgen... Både på gott och ont...
Guuud, vet inte vart jag ska börja...
Först när vi kom ner så satt vi i kö i ca 2½ timme innan vi kom in, å då kom vi in först av oss i gänget, fick säkert vänta 1½timme till innan dom sista kom in, vilket var Linda och Danne, kön dom stog i släppte dom tydligen inte in från, lätt å flytta sig med husvagn då... Nej.. Men tillslut så va vi inne allihop.. Eftersom vi kom in först åkte vi runt å letade campingplats.. Åkte bort på lugnacampingen först, men det var väldigt mycket småbarnsfamiljer där, så då blev det en tripp mot Partycampingen å kikade.. Hittade en jätte stor fin plats lite avsides, men nej då, där fick vi inte stå, Den var "paxad till alla VW-bussar" Suck.. bara å åka vidare.. Kunde ju inte ta nå litet heller med tanke på att vi blev fler än de va sagt från början, vi blev 3 husvagnar, 2 tält och 5 bilar.... Men men, de va bara å dra tillbaka till lugnacampingen å börja packa ur.. Men vi ställde bilar och husvagnar i en trekant å ställde upp borden å stolarna i mitten så vi blev ju lite "instängda" så vi kunde poppa lite musik ändå.. :-D
Första natten blev det inte mycket sova, festade lite och gick väl å la oss vid 1, jag kunde inte somna utan låg å lyssnade på folk som gick förbi plus att partycampingen hördes ju ganska så väl hela vägen till oss... Somnade väl runt 3-4 nångång.. vaknade 07.15 och var klarvaken.. hade tråkigt alldeles själv så jag väckte alla andra me.. *fniss*.. Inga glada miner kan jag lova..!!!
Hela den dagen blev det till att gå runt å kka på massa fina bilar.. Hejja på David när han tävlade på strippen..
Lördag kväll var stora partykvällen.. :-D Liveband å allt..!! Var så himla mycket folk... ganska bra musik oxå faktiskt!!!
Och idag så har vi kikat på David igen..Gick väl ganska så bra, tills bilen gick sönder... :-( Synd!
Så när bilen pajjade drog vi tillbaka till vagnarna och packade ihop och drog hem.. Alla ville hem till barna.. :-D

Fanns ju en hel del saker som var negativt oxå...
För det första så tyckte jag synd om massor av barn och hundar som var med, småbarn som fick åka runt i vagnen på partycampingen mitt i natten, Fattar inte varför man gör så..(?) såg en liten tjej i en vagn, hon kan inte ha varit mer än 1½-2 år, 20 över 1 på natten skjutsade dom runt på henne.. bland jätte hög musik, fulla människor som knappt kunde gå och kastade flaskor både högt och lågt.. nej usch, barn ska inte vara där..
Massa ambulanser som hämtade folk som däckat, blivit misshandlade, Poliser som kom pga fyllekörning inne på området...
Ett visst gäng som betedde sig som idioter, orkar inte förklara allt, men jag kan säga- flaskor med alkohol i baken å sen drack ur den, "blow-job" på varandra (bara karlar), drack öl ur hinkar som dom setat med fötterna i före... ja massa sånt... Var fruktansvärt pinsamt när nån fick höra att vi oxå var från Ludvika.... men men.. Tur att de inte var vi som gjorde bort oss totalt iaf..!!!

Har säkert glömt massor... men kul hade vi verkligen!!!
Här kommer lite bilder från helgen..

  
1                                          2                                       3

1: Kön när vi kom ner, den såg ut så här:    för att det inte skulle bli stopp på vägen, fast det blev det endå. var 3 rader på bredden från början, men när vi kommit runt "svängen" så var det 6 rader med bilar på bredden som väntade på att få komma in...
2: Partycampingen, städad å fin än så länge, inte så mycket folk heller.
3: Strippen där David tävlade.


Tog ett panoramakort med mobilen för att få hela stället med på bild, blev lite konstigt, banan e ju rak.. men men..
Nästan Hela banan och området i bakgrunden där utställningen å allt annat var, partycampingen var bortanför skogsdungen vid utställningen.. vi bodde nästan bakom skogsdungen längst till höger.

  
Pusskortet vi skickade till Therese, va så synd att du inte kunde följa me.. :-(

   
1                                         2                                         3
1: Marwin The SheMale och Joddlarkorven...!!!
2: Första ölen!
3: å här stökigt blev det vid oss när vi va så många.. :-D

   
Malin & Jocke           David & Sandra             Danne & Linda
 
             Jag & Roger          Brorsan & Johanna

 
Tjejgänget och Killgänget..!!!

 
1                                         2

1: jaadu Jocke.. såå snygg så!!!
2: Vid livebandet på Lördagkväll.. Skit kul..!!!!

Haha, glömde ju skriva att jag nästan blev vält i en bajamaja... Jävla nötter... Som tur va så såg vi på dom när dom kom gående att det va nå lurt på G, så jag gick bara in, Linda stog utanför, jag satte mig aldrig utan väntade för att lyssna vart deras röster tog väg.. Å jajjemen, rätt som de va började bajamajan ruska.. :-D Men jag tror ärligt inte att han ville välta den, för han ruskade så "försiktigt", och ville han verkligen välta den hade han gjort de från början, e ju jätte lätt.. Men men, ut flög jag fort som bara den ifall han skulle välta den.. :-)

Bajamaja-Doften är nått jag inte kommer sakna kan jag lova.. Stank skit överallt..


Det har verkligen varit en oförglömlig helg.. Massvis med roliga kommentarer och samtalsämnen!!!!
Tusen tack allihop för en underbar mini-semester!!!

Men nu är jag väldigt glad att jag är hemma vid min lilla Prinsessa.. Har saknat henne fruktansvärt mycket, å speciellt eftersom man såg småknoddar lite här och där...Så skönt så å få va hemma och mysa hela dagen i morn med båda min älsklingar, Roger tog ledigt.. :-D!!!

Nej nu har jag varken ork eller lust å sitta här längre, ska inta liggläge i soffan...

Hoppas ni haft en trevlig helg ni med!!!!



Kommentarer
Therese

Åhh..Jag hade så gärna velat vara med er där!! Men det blir fler gånger,hoppas jag!!:-D Tack för det jättefina kortet ni skickade,blev så glad att ni tänkte på mig!! ;-) <3 Hoppas vi ses snart! Puss!

2008-06-08 @ 21:11:06 http://thereseandherfamily.blogg.se/
Jenny

Låter som ni haft riktigt kul ... Å sett en hel del sjuka saker oxå =) Får höras av och tjola lite sen .. Puss på dig gumman

2008-06-08 @ 21:39:26 http://jennie83.blogg.se/
Jenny

Låter som ni haft riktigt kul ... Å sett en hel del sjuka saker oxå =) Får höras av och tjola lite sen .. Puss på dig gumman

2008-06-08 @ 21:42:29 http://jennie83.blogg.se/
Mäjlin

SUPER stort tack för den underbara helgen, har haft såå roligt..Måste bara tillägga att det faktisk var JAG och JOCKE som kom sist in på campingen..haha..;-))..Måste göra den här helgen till en tradition=D..Pussar och kramar till er!!



// Marwin THE SHEMALE

2008-06-08 @ 21:56:40
Anonym

SUPER stort tack för den underbara helgen, har haft såå roligt..Måste bara tillägga att det faktisk var JAG och JOCKE som kom sist in på campingen..haha..;-))..Måste göra den här helgen till en tradition=D..Pussar och kramar till er!!



// Marwin THE SHEMALE

2008-06-08 @ 22:00:06
Tessa

Svar till Mäjlin: Jaaa just ja, de va ju ni som kom in sist... Solly.. ;-)

Ja självklart måste vi göra det till en tradition..!!! :-D

2008-06-08 @ 22:07:01
Mäjlin

haha..skojja bara med dig liiite=D..Ja tradition är en självklarhet..;-))..hörs imorn, sov gott!!



puss&kram

2008-06-08 @ 23:10:54
Sandra

Tack o bock för den roligaste o äckligaste helgen på länge, haha!

Puss

2008-06-09 @ 09:44:07 http://lillaskrubben.blogspot.com
Madde

De e jätte tyst utan Hilda i huset, ni får lämna över hon fler gånger! :-P

2008-06-09 @ 10:34:20 http://madde91.blogg.se/
Linda

Tack alla underbara människor för den knäppaste och roligaste helgen på länge!!!

2008-06-10 @ 20:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Här inne kan du läsa om det mesta som händer
i vårat liv. Våran lilla familj består av
Mamma Therese -84. Pappa Roger -79.
Tillsammans har vi 2 helt underbara små troll
♥Mathilda Juli -07 och lilla ♥Melvin Feb -09.
I veckorna är jag ensamstående eftersom
Roger jobbar i Sthlm. Vissa dagar är det
himla tufft, men vi klarar det rätt bra ändå
tycker jag!! Vi bor i ett hus som vi grejjar med
titt som tätt en liten bit utanför Ludvika (Dalarna).
Har lite kvar att göra innan vi är helt nöjda, om man någonsin blir det?!

Om det är något annat som ni undrar över är
det bara att fråga.







Våran Prinsessa!
Född: 070727
Om Mig: Jag är en väldigt glad tjej. Jag älskar att
busa och leka, är nästan inte rädd för nånting
alls. En väldigt tålig tjej är jag, säger
flesta! Att reta både Mamma och Pappa är
något som jag är väldigt bra på! Tur att jag är så
söt att jag för det mesta kommer undan med
allt hyss jag gör!







Våran Prins!
Född: 090217
Om Mig: Jag börjar bli riktigt stor nu! 8 tänder.
Går för fullt, härjar och busar. Retas me syrran
är nått jag är jätte bra på. Så nu har mamma
fullt upp å hålla koll på både mig å syrran eftersom ingen av oss stannar på stället hon sätter ner oss :-D Annars är jag precis som syrran -
Alltid nöjd och glad!!!







Kärleken!
Som är och har varit min stora kärlek sen
vintern -03. Pappa till våra två underbara
skruttungar. Genomsnäll och "klassens clown"
är vad du är. Tillsammans med dej har man aldrig tråkigt.
Utan dej skulle jag inte vara den är jag är idag.
Du är min klippa och Jag Älskar dej!!