H&M Luras!

2009-05-08 12:43:04
kategori: Allmänt   [6] kommentera
Visst att dom alltid gör att kläderna ser lite snyggare ut på nätet. Men måste dom göra så det ser ut som ett helt annat plagg..?????

På Nätet:

Ser ju skit snygg ut, följer kroppens former, lång modell och har ärmar.
Eller hur??

Det här fick jag hem:

Kort och breeeeeed utan ärmar, ser helt urtvättad ut i färgen... Skit ful!
Hade den varit en annan färg och annat mönster hade man inte kunna tro att de e samma top.

Är nog inte nå "fel" på den heller för den turkosa va likadan.. Ser för jävlig ut.
Ni kan ju gissa om jag tänker skicka tillbax dom...Hmm... Svar JA!!
Det var verkligen inte vad jag (trodde) jag beställde.

Eller är de bara jag som tycker att dom e jävligt olika (förutom färg och randig då)???

Nee, MINUS poäng till H&M från mig iaf!

Kommentarer
Therese

Meeeen guuuud!! :-o Jisses vilken skillnad det var!!

Fyyyy!!!

2009-05-08 @ 14:08:16 http://thereseandherfamily.blogg.se/
Emelie

Men gud va ful den var!!!

De var verkligen skillnad! Skicka tillbaka..

Tycker du ska gå in o kika lite på ellos, där brukar jag beställa ifrån, jag har då aldrig blivit missnöjd..

alexandra

men åj,var det sån skillnad. Hur i hela friden fick dem den och se så ut på nätet när den inte alls ser ut så på bild :S

Du får skicka tillbaka och ge dem ett klagomål,förstår att du är missnöjd!

2009-05-08 @ 15:29:30
Anonym

Det var stor skilland, lapparna är inte ens lika så man kan ju tro att det är olika plagg. Åk upp till H&M och ifrågasätt.

2009-05-08 @ 20:21:21
jonna

Oj! de var ju en stor skillnad, ser inte ut som samma tröja.. förstår dig om du vill skicka tillbaka den, tråkigt när de blir så och man har längtat. skriv klagomål också, de skulle jag gjort!

2009-05-08 @ 22:06:31 http://jonnachoona.blogg.se/
Mäjlin

Guud va knepigt, ser verkligen inte ut som samma tröja..hmmm..är du säker på att den inte fanns i en kortare modell oxå, så dom kanske skickat fel tröja..?



PoK

2009-05-09 @ 14:51:01 http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Här inne kan du läsa om det mesta som händer
i vårat liv. Våran lilla familj består av
Mamma Therese -84. Pappa Roger -79.
Tillsammans har vi 2 helt underbara små troll
♥Mathilda Juli -07 och lilla ♥Melvin Feb -09.
I veckorna är jag ensamstående eftersom
Roger jobbar i Sthlm. Vissa dagar är det
himla tufft, men vi klarar det rätt bra ändå
tycker jag!! Vi bor i ett hus som vi grejjar med
titt som tätt en liten bit utanför Ludvika (Dalarna).
Har lite kvar att göra innan vi är helt nöjda, om man någonsin blir det?!

Om det är något annat som ni undrar över är
det bara att fråga.







Våran Prinsessa!
Född: 070727
Om Mig: Jag är en väldigt glad tjej. Jag älskar att
busa och leka, är nästan inte rädd för nånting
alls. En väldigt tålig tjej är jag, säger
flesta! Att reta både Mamma och Pappa är
något som jag är väldigt bra på! Tur att jag är så
söt att jag för det mesta kommer undan med
allt hyss jag gör!







Våran Prins!
Född: 090217
Om Mig: Jag börjar bli riktigt stor nu! 8 tänder.
Går för fullt, härjar och busar. Retas me syrran
är nått jag är jätte bra på. Så nu har mamma
fullt upp å hålla koll på både mig å syrran eftersom ingen av oss stannar på stället hon sätter ner oss :-D Annars är jag precis som syrran -
Alltid nöjd och glad!!!







Kärleken!
Som är och har varit min stora kärlek sen
vintern -03. Pappa till våra två underbara
skruttungar. Genomsnäll och "klassens clown"
är vad du är. Tillsammans med dej har man aldrig tråkigt.
Utan dej skulle jag inte vara den är jag är idag.
Du är min klippa och Jag Älskar dej!!