HELT OTROLIGT!!!!!!!!!

2009-07-22 10:01:55
kategori: Mamma Therese   [15] kommentera
GI- Here i come!!!!!
Som ni vet så började jag med GI-mat. första dagen igår... Självklart vägde jag mig i går morse. Jag tog kort för jag tänkte att jag skulle lägga ut vikten här, men sen njaaa, ni vet ju hur man är me vikten. Är ju lite hemligt, speciellt när man inte gillar de som står på den.... Men nu måste jag ju bara visa.

Alltså, vågen visade igår morse detta (startvikten med GI):
 

Och idag, efter EN dag med GI-mat visade vågen detta:

56,5!!!! Jag har gått ner 1,5 kg på ett dygn!!!!!!!!!!!

Nu när ni ändå vet vad jag väger så kan ja ju säga att den är 52kg som jag har som mål. Det vägde jag innan jag blev gravid med Mathilda....!!!!!!

Är med i en stegtväling här på nätet oxå så idag blir det till att GÅ.. gå gå gå... :-D

Ne nu e de dags att äta mina ägg... :-D

WWWWIIIIEEEEEEHOOOOOOOO...!!!!

Kommentarer
Hemlig beundrare ;)

Keep going strong gumman !! ;) Löv Ya

2009-07-22 @ 10:26:33
Mammsing

Glöm inte att ju mindre du äter dessto mindre går du ner! Äter du fööör lite ställer kroppen in sej på svält och lagrar ALLT du stoppar i mun. 3 huvudmål och minst 2 mellanmål är det som gäller om du vill gå ner. Puss o kram mammsing

2009-07-22 @ 11:15:30
Zofie

Wow!! Lycka till

2009-07-22 @ 11:46:38
Tessa

mammsing: jag äter rätt mycket. Springer i salladsburken titt som tätt.. :-D

zofie Tack.. :-D

2009-07-22 @ 12:04:47 http://tessa84.blogg.se/
Marih

Man kanske ska testa på GI-maten. Har inte någon vidare koll på vad det är men ska söka lite på nätet och se vad man kan klämma i sig. Kul att du gått ner...kommer säkert vara en enkel match ska du se..Hejar på dig!! Själv så har jag 6kilo kvar att tappa...

2009-07-22 @ 12:31:17 http://familiaberglund.blogg.se/
Linda

1,5 påett dygn låter för bra för att vara sant. Är ju något jag måste testa i såfall.

Vägde du dig vid samma tid på dygnet? För mig kan det skilja jätte mycket om jag väger mig morgon eller kväll.

2009-07-22 @ 13:25:30 http://easytolove.blogg.se/
Therese

Hääärligt!!! :-D

2009-07-22 @ 13:29:45 http://thereseandherfamily.blogg.se/
Mäjlin

Go Tessa Go Tessa.. =D =D Nu jävlar ska vi kämpa =)



PoK

2009-07-22 @ 18:58:21 http://malinnordh.blogg.se/
Tessa

mäjlin ja de ska vi verkligen.. :-D

2009-07-22 @ 18:59:24 http://tessa84.blogg.se/
Anonym

58 ???????????? men girlie ge mig den vikten ! ja har gått upp från 55 till 65 !! lika kul som o äta kattskit !!! duktig du är, ja har oxo börjat nu !!! ghaaa ! im gonna make it ! lycka till, kram betty boop

2009-07-22 @ 19:40:10
Hanna

kul att de går så bra för dig!

jadu vi har faktiskt inte kommit fram till nånting ännu...får se va sambon säger om dom långa namnlistorna jag gjort nu haha..



mina namn som jag inte fick var iaf Alfred på pojke o Meira på flicka...

2009-07-22 @ 19:41:27 http://hannaagerberg.blogg.se/
bettygirl.blogg.se

o en sak till!!! drick vatten ! mängder...kram betty boop igen !!

2009-07-22 @ 19:41:28
Ingela

Vad duktig du är, det är inte lätt. Jag vet jag har hållt på i 6 veckor är inne på min 7 vecka. jag har gått ner 11.9 kg ska väga mig i morgon igen. Men jag har börjat fuska lite nu när sambon har haft semester. Men får ta nya tag igen. Kämpa på du klarar det ta en dag i taget så lyckas du.

2009-07-22 @ 21:03:13 http://plings.blogg.se/
naddie.

oj, verkar funka super ju ;)



ska bli spännande och se om det fortsätter i samma takt.



kram

2009-07-22 @ 22:28:35 http://naddiegoespublic.blogg.se/
Linda

Ja då måste jag testa .

2009-07-22 @ 22:46:45 http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Här inne kan du läsa om det mesta som händer
i vårat liv. Våran lilla familj består av
Mamma Therese -84. Pappa Roger -79.
Tillsammans har vi 2 helt underbara små troll
♥Mathilda Juli -07 och lilla ♥Melvin Feb -09.
I veckorna är jag ensamstående eftersom
Roger jobbar i Sthlm. Vissa dagar är det
himla tufft, men vi klarar det rätt bra ändå
tycker jag!! Vi bor i ett hus som vi grejjar med
titt som tätt en liten bit utanför Ludvika (Dalarna).
Har lite kvar att göra innan vi är helt nöjda, om man någonsin blir det?!

Om det är något annat som ni undrar över är
det bara att fråga.







Våran Prinsessa!
Född: 070727
Om Mig: Jag är en väldigt glad tjej. Jag älskar att
busa och leka, är nästan inte rädd för nånting
alls. En väldigt tålig tjej är jag, säger
flesta! Att reta både Mamma och Pappa är
något som jag är väldigt bra på! Tur att jag är så
söt att jag för det mesta kommer undan med
allt hyss jag gör!







Våran Prins!
Född: 090217
Om Mig: Jag börjar bli riktigt stor nu! 8 tänder.
Går för fullt, härjar och busar. Retas me syrran
är nått jag är jätte bra på. Så nu har mamma
fullt upp å hålla koll på både mig å syrran eftersom ingen av oss stannar på stället hon sätter ner oss :-D Annars är jag precis som syrran -
Alltid nöjd och glad!!!







Kärleken!
Som är och har varit min stora kärlek sen
vintern -03. Pappa till våra två underbara
skruttungar. Genomsnäll och "klassens clown"
är vad du är. Tillsammans med dej har man aldrig tråkigt.
Utan dej skulle jag inte vara den är jag är idag.
Du är min klippa och Jag Älskar dej!!