Västerås idag..

2008-08-05 20:46:03
kategori: Allmänt   [3] kommentera
Har ganska så nyss kommit hem.. Varit till Västerås idag, Bauhaus, IKEA, ByggMax, H&M, Lindex och Din Sko hann vi med.. ÄNTLIGEN har vi köpt kakel till köket, så nu jäklar händer de grejjer, någon dag nu i veckan ska Roger och hans pappa sätta upp det. Längtar!!!!
Inhandlade även en ny toalettstol på Bauhaus, den vi har nu bara står å rinner vatten heeel tiden, förlorar massa pengar på den, så nu håller Roger på å skruvar lös den gamla, Men innan han sätter dit den nya ska jag måla om där inne ikväll.. :-) Köpte färg idag, grå och så blir det en mörkgrå fondvägg oxå.. Kommer bli jätte bra. Köpte 3 hyllor på IKEA som oxå ska in dit, en ny lampa, så ska jag handla nya handdukar, svarta!! Kommer kort OM det går att ta kort där inne, Ni som varit hos oss vet hur LITEN den är, våran gäst-toa, Man får nästan backa in, kila in sig mellan handfatet å stolen.. :-D

Passade på att gå in på köpcentret alldeles brevid IKEA å handlade Regnställ åt Mathilda, såååå sött. Bara älskade det!!! Nya dojjor blev de inne på Din sko, oxå jätte fina.. Men stövlar fanns de inga, bara svart och oranga, men jag vill ju som vanligt ha Rosa.. :-D!! Så de ska jag kika efter antingen i stan eller Borlänge..

  

Så här ser kaklet ut som vi köpte, Lite svårt att få en helhetsbild när de ligger på golvet å e utan fog å sånt, Men men, kommer bättre bild på hela köket bara kaklet kommit upp.. :-)



En ruta är 10x10 cm
Kommer bli ljusgrå Fog..

Nej nu ska jag nog ta å gå å kika om Roger fått bort stolen så jag kan börja Måla.. Ska nog göra schabloner (eller hur de stavas) vid dom tre hyllorna som ska upp, eller över hela fondväggen, har inte bestämmt mig än... Hmm...

Kommentarer
Emelie

Lika skor som thilde :-D

Johanna

Kul att ni äntligen köpt kakel!

Skulle du ha nån tid för utväxten? Ring mig

så får vi boka isf. ont om tider....!



Kraam

2008-08-05 @ 22:40:25
emelie

Va fint kakel!

Påmminer ju om vårat.. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Här inne kan du läsa om det mesta som händer
i vårat liv. Våran lilla familj består av
Mamma Therese -84. Pappa Roger -79.
Tillsammans har vi 2 helt underbara små troll
♥Mathilda Juli -07 och lilla ♥Melvin Feb -09.
I veckorna är jag ensamstående eftersom
Roger jobbar i Sthlm. Vissa dagar är det
himla tufft, men vi klarar det rätt bra ändå
tycker jag!! Vi bor i ett hus som vi grejjar med
titt som tätt en liten bit utanför Ludvika (Dalarna).
Har lite kvar att göra innan vi är helt nöjda, om man någonsin blir det?!

Om det är något annat som ni undrar över är
det bara att fråga.







Våran Prinsessa!
Född: 070727
Om Mig: Jag är en väldigt glad tjej. Jag älskar att
busa och leka, är nästan inte rädd för nånting
alls. En väldigt tålig tjej är jag, säger
flesta! Att reta både Mamma och Pappa är
något som jag är väldigt bra på! Tur att jag är så
söt att jag för det mesta kommer undan med
allt hyss jag gör!







Våran Prins!
Född: 090217
Om Mig: Jag börjar bli riktigt stor nu! 8 tänder.
Går för fullt, härjar och busar. Retas me syrran
är nått jag är jätte bra på. Så nu har mamma
fullt upp å hålla koll på både mig å syrran eftersom ingen av oss stannar på stället hon sätter ner oss :-D Annars är jag precis som syrran -
Alltid nöjd och glad!!!







Kärleken!
Som är och har varit min stora kärlek sen
vintern -03. Pappa till våra två underbara
skruttungar. Genomsnäll och "klassens clown"
är vad du är. Tillsammans med dej har man aldrig tråkigt.
Utan dej skulle jag inte vara den är jag är idag.
Du är min klippa och Jag Älskar dej!!